linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Ny dag, nya äventyr!

Kategori: Allmänt

Lördag morgon, uppe och gör mig iordning för idag är bär det av in till Boston för en svenskträff. Skall bli spännande och kunna bara prata svenska utan att oroa sig över att någon inte förstår eller något. Känns mycket bra det här. Skall bli roligt för då kan man knyta nya kontakter och träffa några killar för det finns det inte så gott om här haha. 
 
Mer info kommer ikväll!
 
Over and Out!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Vad roligt!! Hoppas ni hade en toppenkväll alla svenskar tillsammans :) Ser fram emot att få läsa och se fina bilder från kvällen ;) Love

    2012-10-08 | 06:29:12

Kommentera inlägget här: