linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Ny vecka och nya tag!

Kategori: Allmänt

Efter förra veckans latsida på träningsidan så får jag ta mig i kragen och det gjorde jag. För direkt när T var lämnad på skolan så bar det av till gymmet för ett Cardio Inferno pass. Och det var verkligen inferno för hon som håller i passen bestämde sig för att ändra på passet så det skulle vara nytt och jobbigt för oss, och jobbigt var det. Det skall gudarna veta och träningsvärk fick jag i ryggen också, men man skall veta att man lever. Och det gör jag efter de passen.
 
Hem och köra tvätten innan pojkarna kom hem och parallellt med det så var det skypedags med bästa Elias i 2.5 timme och sedan pappas tur en liten sväng innan S kom hem. Sen så hann jag även med att prata lite med farmor när jag hade slutat jobba och även prata lite med Annie i Minnesota innan det var dags att stick till Framingham för att kolla på bio med Christoffer från Eskilstuna som också är Au Pair. Trevlig snubbe det där.
 
Sen hem och sova för idag är det dags för ett kick and core pass. Får se hur det går!
 
Nu är det dags att göra sig ordning för att åka och träna!
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Bra jobbat!! Duktigt att du kommit igång igen och visst är det härligt med träningsvärk så du får bevis på att du gjort något nytt;) Vad roligt att du skypar så mycket <3 det är en fantastisk uppfinning <3 Love you

    2012-10-17 | 06:52:42

Kommentera inlägget här: