linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Sandys efterslängar!

Kategori: Allmänt

Väldigt skiftande väder idag må jag säga.
Börjar lite halvgrått och mulet imorse
Framåt lunch tränger solen fram och på eftermiddagen så skiner solen och det är 16-17 grader varmt för att vid 4-5 tiden börja regna. 
 
Nu öser det ner och har gjort sen 5 och på grund av alla löven som har blåst av från träden och ner i brunnarna så är där lite små översvämningar på sina ställen. Inget farligt men ändå. Mycket vatten på kort tid.
 
Nu skall jag nog snart sätta igång en film och hålla kväll tror jag!
Tror det blir "Messengers 2: The Scarecrow"
 
Peace Out!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ja vädrets makter är enorma och skiftar snabbt. Tur att det inte är värre dock för er. Hoppas det var en bra film som avslutade kvällen och att du fick sova gott. kramis

    2012-10-31 | 08:28:06

Kommentera inlägget här: