linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Segare dag får man leta efter!

Kategori: Allmänt

Idag har varit en sådan dag där inget har känts bra. Halvt förkyld, trött som bara den och bara allmänt nere. Har inte gjort något mer idag än att skypa med farmor/farfar, pappa och mamma och legat framför tvn. Har varit som en zombie hela dagen alltså. Velat göra så mycket men inte orkat ta tag i mig själv för att göra något. 
Får ta tag i mig själv och mitt liv imorgon och gå på gymmet. Har inte varit där sen i torsdags och bara ätit junkfood hela helgen :( Grymt tråkigt! 
Nu väntar sängen för att läsa lite innan john blund kommer på besök.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Hoppas det känns bättre och motivationen hittat tillbaka till dig idag när du vaknar. Det behövdes kanske en slowmotiondag bara. Love you <3

    2012-10-10 | 07:51:34

Kommentera inlägget här: