linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Stormen tilltar!

Kategori: Au Pair

Känner att jag får uppdatera med ständiga mellanrum om stormen.
Den ligger runt 40m/s där det är som värst nere i New York, här är det mer runt 30m/s skulle jag tro.
Blåser ganska bra alltså. Lite läskigt var det för dörren till trädgården var inte helt stängd så när det blåste till så flög både jag och vm upp för dörren blåste upp. Lite läskigt!
Sen så har vi några träd några meter från huset som pendlar ganska bra, så vi väntar nästan bara på att ett av dem skall ramla. Hoppas fortfarande på det bästa!
 
 
Har både hunnit med att skypa med farmor & farfar. Pappa, nette & Isabelle samt Mamma, filippa och todd (filippas kompis) Så här kan det se ut när man skypar med 10åringar.
 
 
Peace out for now!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ha ha ja du fick några goa skratt iallafall. Du hade nog lite kul du med iallfall. Todd hade nog roligast förstås ;) men det var kul att få några ord med dig <3 kramis från oss alla

    2012-10-30 | 09:09:50

Kommentera inlägget här: