linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Time fly by!

Kategori: Allmänt

Måndag nu då.
 
Vakna och mådde inte jättebra så det blev inget gym för mig nu på morgonen.
Stanna hemma och körde lite hemmaspa med bad och diverse krämer, lite soft musik och en kopp te.
Passade även på att göra tvätten samtidigt så att den var klar innan barnen kom hem.
Lekte lite med hunden och sen skypa jag lite med pappa innan det barnen kom hem.
 
Sen blev det bara en lugn hemmakväll med "Eat, Pray, Love" som jag måste försöka läsa klart nu snart om jag skall klara mitt "en bok i månaden mål" Fast det skall jag nog klara av. Inga problem det här! Den börjar bli bättre och bättre också så det är bara bra.
 
Nu läggdags för imorgon är det gymmet som gäller!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Skönt att du kunde ta det lugnt och snart känna dig bättre igen. Mysigt med hemmaspa , bara inte torktumlaren är igång samtidigt för då är det inte så avslappnande kanske :). kramar

    2012-10-25 | 06:48:07

Kommentera inlägget här: