linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Träning!

Kategori: Allmänt

Mådde inte helt hundra imorse ( förkylningssymptom).
Så stack ej till gymmet utan stanna hemma för att tvätta och baka lite.
Det blev en misslyckad kladdkaka.
 
Sen så fick jag ett litet ryck och ville träna så det bar av ner i källaren för att springa på löpbandet.
Tjiii fick jag för det ville inte fungera idag. Så det blev litet kort och intensivt pass.
40 jumping jacks
30 crunches
20 push ups
5 varv
Liten skön genomkörare men imorgon är det förhoppningsvis full fart på gymmet!
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Låter som en mindre lyckad dag .... sådant händer ibland men men det kommer bättre dagar ) kram

    2012-11-01 | 09:41:59

Kommentera inlägget här: