linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Boston tea party!

Kategori: Allmänt

 Så vi var ju i Boston idag, jag och vf :) Hade lite seightseeing runt staden och lite smått mysigt innan det var dags för en "liten" lunch på Hard Rock Cafe! Och det verkar verkligen som om Amerikanarna vill att man skall bli tjocka alltså. Beställde in en hamburgare som där skulle vara pommes frittes till en så bad jag servitrisen om att få coleslaw istället för pommes. Du tror inte att jag fick både och ? Skall man försöka vara lite nyttig här. Men pommesen var sååååå goda så det knappt var sant. Sen så ville jag ha en fanta, men så fanns inte det så istället för att fråga vad jag ville ha så blandade hon en typ cherrycoke någonting. Den var ju som tur god, men ändå hallå liksom!
 
 
                              Starbucks finns verkligen i varje hörn.
  Macy*s do really excists
   Boston teaparty
       Den omtalade burgaren på Hard Rock Cafe!
        Det var här Boston massakern tog plats!
 
Peace out!
 
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Älskar när du gör sådana fina inlägg med så mycket bilder, känns som om jag nästan är med dig på andra sidan atlanten då <3<3 <3 underbart att du får vara med om så många roligheter och se så mycket. Love it! kramis

    2012-09-21 | 06:42:34

Kommentera inlägget här: