linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Boston!

Kategori: USA

HM ville att vi skulle åka till boston igår, men då kom andra saker ivägen så nu tar vi den turen idag istället. Spännande skall det bli att se en av de snobbigaste städerna i USA! Hörs ikväll igen när jag har kommit hem, tror även att jag skulle få köra idag också, sen drar allvaret igång imorgon :)
Over and out for now!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Åhhh!! verkar ur härligt juuu!! Men hur är familjen annars? trivs du än så länge? :D TELL ME EVERYTHING!! !;) haha! Nä men jag ville bra varna dig att ajg nu typ stalkar din blogg :3

    Take care!

    2012-09-16 | 19:36:40
  • mamma säger:

    Vad häftigt det låter! Ser fram emot bilder och lektyr om dina upplevelser i Boston :) Lycka till med första riktiga arbetsdagen idag:) kram på dig mitt hjärta

    2012-09-17 | 06:58:03

Kommentera inlägget här: