linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

En vecka avklarad. 51 to go!

Kategori: Allmänt

Jepp nu har man varit i USA i elva dagar och har cirka 354 dagar kvar :) Sista dagen på jobb denna veckan sen så väntar det äventyr imorgon och på söndag med andra au pairer. Roligt skall det bli :)
 
Fast idag så skall min area director komma på välkomst möte hemma hos oss när jag har slutat, sen blir det nog en lugn kväll hemma skulle jag tro.
Fast först så skall jag lämna T på skolan och sen bär det av till gymmet för lite yoga pilates och simning efter det. Skönt att röra på sig!
 
Livet kan vara underbart ibland!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Låter underbart nästan helt perfekt <3 Lycka till med mötet ikväll och såklart även med yogan och simningen. Du är duktig! Ha en riktigt underbar helg love you <3

    2012-09-21 | 14:08:26

Kommentera inlägget här: