linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Family Cluster Meeting!

Kategori: Allmänt

 Family Cluster Meeting!
För er som inte förstår så är det när alla familjerna i ens område samlas med barn och aupairer för att träffas och prata och hitta på saker. Så idag var det min tur och detta är mitt första cluster meeting som jag har haft och vi var hemma hos min Area director Maryanne. Vi åt, hade ansiktsmålning och vi lekte på lekplatsen vilket var ganska kul :) Tyvärr så var alla aupairerna inte där utan vi var bara fyra totalt. Men det var trevligt ändå! 
 
Så nu är vi hemma igen och snart vankas det ett litet kalas för T som fyllde 10 i torsdags. Ett stort grattis till honom så det fick bli att åka till affären och köpa present till honom imorse då.
Så nu väntar jag bara på att de skall komma hem så vi kan fira honom och så att jag kan få gå och lägga mig sen för jag är så trött. Sen så har jag spelat lite amerikansk fotboll med T och J när vi kom hem också då T fick en boll på matchen igår. Ganska roligt fast jag var ensam i mitt lag fast jag vann ändå, Wihoooo!
 
Nej nu är det Over and Out!
 
Träffen fick avslutas med lite glass! Nomnomnom
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Vad roligt med sådana träffar :) Synd bara när det blir dålig uppslutning. Hur många aupairer är det i området du bor i ? Vilken cool bild på såpbubblan ;) Du får ju självklart hälsa så jättemycket Grattis till T från oss och speciellt från din syster som snart fyller detsamma :) Vi har haft en riktigt härlig helg i husvagnen <3 Där är så himla mysigt! Hoppas du fick sova riktigt gott. Många kramar till dig mitt hjärta <3 love you

    Svar: Ja, vi är bara sju stycken och jag vet att två av dem är på semester eller någonstans, sen så tror jag att en försöker att förlänga själva för de trivs med familjen :) Det skall jag göra :P Vilken tur att ni gillar det ju, så slipper ni oroa er för det nu då ju.Det gjorde jag. Kramar och love you to!
    Linus på linjen

    2012-10-01 | 06:38:53

Kommentera inlägget här: