linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Filmdags!

Kategori: Au Pair

Det blev verkligen en hemmakväll. Alla grabbarna i huset var hemma och så beställde vi pizza (som tog över en timme att komma ) kycklingvingar, coca cola och så tittade vi på Marvel the Avengers, som är en mycket bra film om jag får säga.
Fast nu går ögonen i kors så sängen kallar oerhört mycket på mig hör jag nu !

Peace out allihopa

Kommentarer

  • mamma säger:

    Vad mysigt med en riktig killkväll :) Hoppas du sov gott sen, det gjorde jag iallafall här i husvagnen. kram

    2012-09-29 | 08:01:51

Kommentera inlägget här: