linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Fredagsmys!

Kategori: Allmänt

Gud vad skönt det skall bli med sovmorgon imorgon :) Är lite trött nu efter att ha haft tidiga mornar denna veckan. Fast nästa vecka så är det back to normal. Även fast denna veckan har inte varit jobbig ändå, fast en timme på morgonen är ganska mycket och det känns direkt.
 
Dagen idag började med att släppa av T på skolan och sen bar det av till the Y för ett härligt träningspass. Helt slut blev jag.
 
Så det var bara att köra och tanka och sen hem och i ett varmt bad och sen slappa framför tvn tills S och T kommer hem/hämtas.
 
Ikväll så blir det nog inte många knop utan jag stannar nog hemma och myser för imorgon är det dags för äventyr!
 
Det känns ännu bättre att göra det när regnet öser ner och det är väldigt tråkigt väder ute :(
 
 
Nu är det fredags mys! 
Over and Out!
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Välförtjänt fredagsmys <3

    2012-09-29 | 08:02:59

Kommentera inlägget här: