linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Friday, Friday, gotta get down on friday!

Kategori: Allmänt

Dagen blev inte riktigt som jag trodde igår, men nästan i alla fall :) Lämna T på skolan och körde sen till gymmet, men där blev det inte yoga utan S..W.E.A.T, det var hur jobbigt som helst och man kände verkligen att det tog i hela kroppen. Sen eftersom det är första gången jag går på passet så ville jag inte ta i allt från början eftersom jag inte visste vad som vänta mig. Men nästa vecka så är det fullfart på alla passen :)
Sen var det hem och leka lite med hunden innan jag tog en powernap på soffan innan barnen kom hem/hämtades. Sen sprang de över till grannen och var där tills halva mötet med min area director hade gått. 
Sen så kom Carmen och hämtade mig så tog vi en sväng till the Natick Mall. and do you know guys. I think I'm in love, with the mall actually :) Hur stor som helst, tyckte jag i alla fall. Ungefär som Väla för alla er skåningar som läser bloggen. Och då gick vi inte hela vägen ändå för de stängde 9. Fast det är där som mina pengar kommer att spenderas så är det bara. Den gallerian kommer att få mig bankrutt haha.
 

 
Det blev två par sweetpants från Abercombie & Fitch
Gissa vilken färg ? .....
Jepp, det blev ett par gröna och ett par likadana fast blå :)
 
Peace out everyone!
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ha ha ha min shoppingkille nr 1 :) Vilka fina mysbyxor, fanns dom i röda så får du fixa ett par till din mamsi med ;) Håll nu lite i dina pengar och tänk på att du ska ha allt med dig hem också :)) ja ja jag vet att vi ska komma och hälsa på dig med tomma resväskor så vi kan ta med dina saker hem:) Ha det bäst ! Love you

    2012-09-23 | 08:28:53

Kommentera inlägget här: