linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Gameday!

Kategori: Allmänt

Spänning i luften- Tycker i alla fall jag att det är :)
Hela familjen skall in till Boston idag för att se på Amerikansk collegefotboll. Det är Clemson (florida ) som möter något Boston lag, vet inte vilket haha! Men det skall bli grymt spännande och jag är väldigt lycklig. Dels för att jag  sa till mig själv innan jag kom hit att två saker skulle jag göra innan jag åkte hem 1. Se Amerikansk fotboll och 2. Se en baseball match. Så nu kommer jag att klara av en av de punkterna och jag kommer inte ens behöva betala något för det. Lycklig kille här alltså.
Det ändå som kunde vara bättre med dagen är att vädret är ganska trist och tråkigt. Fast får bara hoppas att vi klarar oss undan från regnet medans de spelar. 
 
Berättar mer om det ikväll när jag kommer hem. Spännande !!!!
 
Tack och hej leverpastej!
 
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Vad roligt!! Hoppas ni hade en riktigt trevlig kväll tillsammans och att det var en kul upplevelse. Ser fram emot att höra vad du tyckte. love

    Svar: Kolla på bloggen nu så får du se vad jag tyckte :) Love
    Linus på linjen

    2012-09-30 | 18:18:27

Kommentera inlägget här: