linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Into Deep Water!

Kategori: Allmänt

Andra dagen på jobb, men idag så tog jag en sväng till The Y (YMCA- så heter träningscentret som mina snälla värdföräldrar låter mig träna på. Gratis. Där är dagis, daycare, en pool, indoor track, gym, och olika grupppass saler. Jag körde ett deep water pass, trodde först att det var ett annat pass fast det insåg jag inte förrän jag kom hem och kollade på schemat haha. Det var typ ungefär som vattengympa fast man kunde inte bottna. Det var faktiskt ganska kul, även fast det var jag och 45+are till 75+are haha. Det var faktiskt ganska jobbigt. Om det var för att jag inte har tränat på cirka 2-3 veckor eller för att det helt enkelt var ansträngande det vet jag inte riktigt :)
 
Här är i alla fall en liten del av poolen. Får bättre bilder när jag tar med kameran dit :)
 
Här är lilla vovven som har blivit min bästa kompis :)

Kommentarer

  • mamma säger:

    Vad mysigt att du hittat en pool, då känner du dig som hemma :) Det är ju kul att du har hunden som sällskap om dagarna med , hon är ju så söt. kram

    2012-09-21 | 06:39:18

Kommentera inlägget här: