linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Last day in Sweden!

Kategori: Allmänt

Nu har dagen kommit, den sista dagen i Sverige på ett helt år! Helt sjuuukt är det alltså!
Fast gud så spännande det skall bli :-D
 
Dagen började med att stiga upp och käka lite frukost innan det var dags att köra Elias till bussen eftersom han skulle åka hem idag. Mycket tråkigt men helt sant faktiskt! Kommer sakna den kille en aning,
Köra inom farmor för att hämta lite presenter till min hostfamily. Tur man har farmor ibland alltså :)
Sen var det bara hem och packa om väskan som jag packade igårkväll för den blev för tung så av med några saker och i med några andra så skall detta nog gå bra tror jag! Time will tell tomorrow. Fast tror att jag skall klara mig :)
 
Skriva ut lite papper och fixa allt som måste vara med skulle också göras idag, sista minuten. I know, but I rule at that. Tror du skrivaren vill installeras på datorn. Nej det funkar inte så det var typ 1 timmes bortkastad tid där, men men sen så plockade pappa fram en sladd så det funkade och jag fick ut alla papper och är nu redo för avfärd. Tror jag i alla fall, jag vet inte riktigt haha.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ja det är verkligen helt sjukt att du nu lämnat sverige för ett helt år :( Du kommer att vara saknad av många och framför allt av din lilla mamma lillasyster och av bästa Elias tror jag ;)
    Vad förvånad jag blir av att läsa att du är ute i sista minuten med vissa saker, är det Linus eller är det Linus ??? I ett nötskal :) Hoppas nu verkligen att allt gick bra vid incheckningen och att flygresan var en upplevelse i sig. Tänk när planet går in för landning i självaste New York!! Oj oj oj ser så fram emot att få läsa om hur det var att flyga till staterna och när du först kom fram.
    Hoppas vi snart ses och hörs här!
    Många kramar till dig mitt hjärta

    2012-09-11 | 08:58:34

Kommentera inlägget här: