linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Lunch på Basilika!

Kategori: Allmänt

Efter övernattningen hos mormor så tog jag en morgon i sängen då jag låg och kollade på tv i typ två timmar innan jag gick upp och gjorde mig i ordning för att äta frukost och ta tåget ner till Landskrona för att luncha lite med min gudmor Agneta som jag inte träffat på närmre två år ungefär. Lever man två olika liv så har man ibland svårt att hitta tiden till att få det och passa. Agneta satt redan och väntade på basilika så det var bara att gå in och börja äta. Mycket att prata om då det har hänt en del sen vi träffades sist. Sen hade man tur och fick en "liten" present.
Presenten- hjärtformad hästljusstake. 
Dagens outfit:
Jeans- LEE
Skjorta- Seidensticker
Halsband- Smash

Kommentarer

  • mamma säger:

    Vilken fin ljusstake! å vilken fin kille <3 kram

    2012-09-09 | 18:08:13

Kommentera inlägget här: