linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Putsa, diska, tvätta, damma varje dag är det desamma!

Kategori: Allmänt

Det är nog en av de saker som familjen tycker är bäst med mig, för varje dag när de kommer hem så är disken undanplockad och tvätten är fixad och huset är någorlunda städat. Så blir det när man har mycket tid över till annat. Och idag är det mycket som skall göras, för det är både tvättdag, karate och gitarrlektionsdag idag plus att jag är hemma själv med barnen tills ikväll. Plus att barnen skall utfodras också ( korv med bröd är det idag, men det behöver ingen få veta) :) Läxläsning är på schemat varje dag och fast det är T och S väldigt duktiga på att göra själv, eller iaf om man startar dem så gör de det själva. Vilket är väldigt skönt och jag känner mig inte som om jag jobbar här, utan bara som en i familjen nästan på, vilket jag tror är så det är tänkt att det skall kännas :) 
 
Sen får man inte glömma torsdags zumban som från och med nu är obligatorisk för min del :) 
Ja, nästan alla pass 9:15 är obligatoriska för mig, fast igår var det ju shopping istället, hehe :D
 
Nej, nu får vi återgå till städandet och tvättandet efter att ha bloggat samt skypat med farmor :)
 
 
Over and Out!
 
Ps. Imorgon är det fredag- Vad händer hos alla då?

Kommentarer

  • mamma säger:

    Min duktiga lilla hemhjälp :) Så skönt att du känner dig som just en familjemedlem som det säkert är tänkt :) Skönt att dagarna rullar på för dig det är ju så det ska vara;) Imorgon fredag så far vi till husvagnen och tillbringar sen en mysig helg där hoppas du får en härlig helg du med. Många kramar från oss alla <3

    Svar: Så mysigt, är det bara ni tre som far till husvagnen eller följer andy också med ? Jag kommer nog att ha en toppenhelg jag med :) <3 Kram tillbaka
    Linus på linjen

    2012-09-27 | 20:17:21
  • mamma säger:

    Klart du får :) Nej Andy lever livet här hemma med Simon och katterna ;) kramis

    Svar: Hahaha, ja det kan jag tänka mig att han gör :) Kram
    Linus på linjen

    2012-09-28 | 08:24:10
  • Renate säger:

    Oj vad du är flitig med att skriva, å bra skriver du med, intressant och med fina bilder till det, keep it up;)

    Svar: Ja, jag försöker så bra jag kan :)
    Linus på linjen

    2012-09-28 | 11:05:08

Kommentera inlägget här: