linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Så full i min lilla mage!

Kategori: Allmänt

Jag fattar inte hur folk kan äta så mycket skräpmat som vissa verkligen gör. Efter jag var och på steppasset imorse efter jag lämna av T och sen tog en liten simsväng så höll jag nästan på att somna i duschen så trött jag blev. Men sen så blev jag så suuugen på munkar så påvägen hem stannade jag till och köpte en liten låda med 6 jättemunkar. De var verkligen jättestora och de flesta av dem jättegoda. Jag åt faktiskt inte alla, bara 3 först och sen 1 till nu på eftermiddagen. Men jag höll nästan på att spy bara för att jag skulle tvunget stoppa i mig dessa förbannat goda munkar. 
Jag förstår ju nu också varför Amerikanare är modellen större, allt är ju så sött och gott här så det knappt är sant. Det ändå än så länge som inte är bättre här är pizzan och burger king. Mycket bättre hemma i lilla Sverige.
Och något annat som är väldigt roligt/tragiskt är att där finns drive-in ställen på nästan varje butik, Starbucks, bankerna. Allt för att amerikanarna skall slippa gå ut ur bilen haha. Bild på det kommer en dag när jag är ute och kör och tänker på det!
 
 
Sen så fortsatte mitt lilla ätande med att vi åkte till Northboro och åt Sushi.
Det Var den godaste sushi jag ätit i hela mitt liv och jag åt nog typ 20 bitar skulle jag tro. Fast nu är jag duktigt mätt och mår lite smått illa också haha. 
Så nu väntar sängen så vi orkar med morgondagen också!
 
Over and Out! Peace allihopa <3

Kommentarer

  • mamma säger:

    Mata mat mat och allt är bättre och godare där borta :)) Ingen risk att du svälter iallafall och det känns bra ju :) Mat är livet så bar njut. kram

    Svar: Faktiskt så är allt inte godare och bättre, men nästan haha :)
    Linus på linjen

    2012-09-21 | 06:38:10

Kommentera inlägget här: