linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Saturday night fever?!

Kategori: Allmänt

Feber, inte direkt! Haha, bara hemma själv!
 
Idag så bar det iväg till banken för att fixa kreditkort till mig och lite så, så att jag kan få betalt och nu kommer det direkt in på kontot varje torsdag. Lovely!
 
Sen var det hem och chilla en stund innan Magdalena och Maggie kom och hämta mig och så bar det av för lite bowling här i Shrewsbury. Det är ganska roligt för att vi har aldrig träffats men ändå pratar man på som om man har kännt varandra ett bra tag. Grymt häftigt på ett sätt faktiskt. Människor från hela världen kommer till ett och samma land ( ett ganska stort land, men ändå) Sen skulle vi ta något att äta och då föreslog jag den supergoda italienska restaurangen i Shrewsbury som jag och vm åt på förra veckan, men de öppnade inte förrän 4 och vi var där tre. Så vi gick till pizzerian istället och satt där i mer än två timmar innan de som jobbade där frågade om vi hade fastnat i stolarna hahaha. Ganska roligt.
 
Nu sitter jag här hemma själv med hunden och myser vid tvn och datorn. Med lite cheesecake och datorn som sällskap.
 
                                          Det var en grymt stor bowlinghall faktiskt. Detta var ena sidan plus några banor till plus en lika stor sida till. Sjukt alltså!

                                               
           Och vet ni vad, av tre rundor så vann jag två. Jippy!
Detta var en grymt god lemon rasberry cheesecake från The cheesecake factory in Natick.
 
Over and out!
 
 
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Åhh vad roligt med bowling! Kul att ni inte har svårt att umgås med varann :) grattis till vinsterna men det är ju faktiskt inte första ggn ;) Hoppas din fortsatta kväll var till belåtenhet. Många kramar till dig <3

    2012-09-23 | 08:32:36

Kommentera inlägget här: