linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Söndag- Tiden rullar på!

Kategori: Allmänt

Matchen igår var grymt bra. Vilken stämning det var och då hejade vi ändå på borta laget och min vm & vp sa att om vi hade sett matchen nere i Florida så hade hela stadion varit orange och alla hade skrikit hela tiden och man hade inte suttit ner på över tre timmar. För ja, matchen varade mer än 3.5 timme. Grymt lång match. Fyra perioder, 15minuter per period men eftersom matchen är tvsänd så är där pauser för reklam hela tiden så det var en lång match, fast det kändes inte som så lång tid. Och jag förstod inte ett dugg från början, men efter ett tag så fattade man mer och mer även fast man aldrig kommer att förstå vad som händer i minsta detalj i själva spelet, men huvuddragen förstår jag nu.
 
Och vet ni vad det bästa var med matchen ? 
Jo att vårt lag vann. Jippy :) Dels för att när vp har tagit med S och T så har lagen de har hejat på aldrig vunnit förräns igår. Wihooo!
 
Så det var en väldigt spännande upplevelse och nu har jag klarat av ett av mina två mål och förhoppningsvis är det inte den sista gången som jag får se en match utan det kanske blir några till. :)
 
 

 
 
Ha det bäst!
 
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Vad roligt att det blev en sån lyckad upplevelse med vinst och allt :)) Härliga bilder även denna gången. Kram kram

    Svar: Ja, det var extra roligt faktiskt :) Hoppas ni har haft en super helg i husvagnen :) Kram
    Linus på linjen

    2012-09-30 | 20:32:52

Kommentera inlägget här: