linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Strolling in Boston!

Kategori: Allmänt

Igår så var det dags för en sväng till Boston igen. Har börjat göra det till en helgvana. Fast denna gången så var det med Adelina, Emelie, Erna och Isabell( tror jag hon heter.) Tog tåget in fast med det bra tåg schemat här är så var jag där en timme innan vi skulle träffas :( Fast som tur var så var Erna också tidig så vi gick en runda mest för att fördriva tiden lite. Sen slöt de andra upp och vi gick på Newbury street för att shoppa lite. Det blev ingen shopping för min del även fast jag var väldigt sugen på några par converse, fast inte denna gången. Sen blev det mat på Wendys och efterrätt på Starbucks (vars chailatte är sämre än Espresso House) men de har grymt goda muffins :) Sen så hade jag och Erna ytterligare en timme innan vårt tåg gick så vi promenerade runt i Boston för att fördriva tiden, sen var det bara rakt i säng för att upp och jobba igen idag.
 
 
 
 
 
 
 
 
Avslutar inlägget med en liten bild på mig :)
Over and Out!
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    vilka fina bilder och den sista naturligtvis finast <3

    Svar: Fast jag måste dit igen när jag har införskaffat mig en liten systemkamera jag med :)
    Linus på linjen

    2012-09-27 | 20:12:20
  • mamma säger:

    Håller tummarna för en vinst ;) kramen

    Svar: Haha, först undrade jag vad du menade fast sen så kom jag på :)
    Linus på linjen

    2012-09-28 | 08:27:41

Kommentera inlägget här: