linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Tisdag!

Kategori: Allmänt

Denna veckan får jag gå upp på level två på jobbet. Vm åkte till Canada nu på morgonen och är borta till sent på fredag så vp kommer och bor här istället, men det betyder att jag får jobba lite längre dagar, en timme extra om dagen. Väldigt jobbigt må jag säga haha! Inte direkt hahaha!
Så värma upp färdiga lagade rätter och göra mina vardagliga sysslor. Kan inte direkt klaga, eller det ända jag klagar på är min träningsvärk. Hade svårt att sitta ordentligt på stolen imorse på grund av träningsvärken som jag har i rumpan. Amerikanarna älskar verkligen att göra knäböj, på varenda pass så är det knäböj som gäller. Precis som om det är på liv och död nästan.
 
Peace out everyone!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ja du livet kan vara hårt ibland ;) en vältränad son kommer det nog tillbaks låter det som, även om du var vältränad även innan du for förstås. kram <3

    Svar: Det kan det, som att ens son åker halva jorden runt :) Det var lite det som är tanken. fast lagom är bäst :)
    Linus på linjen

    2012-09-27 | 07:35:51

Kommentera inlägget här: