linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Torsdag idag!

Kategori: Allmänt

Det närmar sig allt mer nu, 4 dagar kvar tills flyget går och jag åker till andra sidan atlanten. Idag så är det dags att träffa Annie för att ha lite pepptalk inför måndag. ( Hon skall också åka till USA som aupair på måndag ) och så var tanken att vi skulle hjälpa varandra med våra pre-depature projects, men det var precis som i skolan att vi pratade och gjorde allt annat. Sedan så gick vi till skolan efter en liten lunch på biger ( vårt gamla matställe) och pratade med några lärare där. Mycket trevligt och man saknar väl skolan lite inte plugget men lärarna och kompisarna.
 
Kycklingsallad från Birger. Den har jag nog ätit ungefär 200 gånger om inte mer skulle jag tro. Men ack så god den är, den kan man aldrig tröttna på.
 
Hem och vända en sväng innan det var dags att ta bilen för att återigen köra till Helsingborg men denna gången så skulle jag hämta Elias, som skall vara nere hos mig några dagar nu innan jag sticker iväg.
Fast nu är det dags för sängen. 
Over and out
Dagens outfit:
Kavaj- Hm
Tröja- Hm
Jeans- Favoriterna från LEE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: