linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Zumba time!

Kategori: Allmänt

 
Detta var alltså min morgon idag. 
Körde T till skolan och sen bar det av till the Y för lite träning. På schemat idag så stod det Zumba och gud vad roligt det var, men ack så jobbigt. Känner träningsvärken redan. Sen kom jag hem och började tvätta. Känner mig som en riktigt hemmafru alltså :) Sen en liten tur med hunden på 20 min varav 15 i uppförsbacke haha. Träningen slutar aldrig...
 
Sen så skypade jag med Farmor och Farfar och har precis avslutat det samtalet så nu väntar vidare tvättning innan det är dags för skolhämtning och Karate/Gitarr ikväll.
 
Never stop trying!
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vad duktig du är, kan tro att det är kul med Zumba :) Vad skoj att du skypade med Farmor och farfar, då är dom nöjda ;) Lillasyster vill också skypa med dig snart igen, hon saknar dig <3 . Hoppas du hade en fortsatt bra dag min lilla "hemmafru". love you puss och kram

    2012-09-21 | 06:36:58
  • Josephine säger:

    Avis blir man ju inte alls. Du gör det jag ville göra i din ålder. Love you

    Svar: Hihi, nej men inte skall du väl vara avis :) Love you to!
    Linus på linjen

    2012-09-21 | 07:53:17

Kommentera inlägget här: