linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Back in paradise!

Kategori: Allmänt

Då var vi hemma från underbart vackra Charleston! Idag var även första dagen som jag har kunnat röra mig själv utan att det har gjort ont pga solbrännan. Kvällen avslutades med att jag och vp lämna av ungarna hos farmor och farfar för att sedan åka till JB's för att käka middag! Underbar solnedgång och vi får se några delfiner som simmade omkring också innan det var skaldjursfest till middag. Åkte tillbaka till lägenheten för att sitta ute på terassen med en brasa tänd och njuta. Bilder kommer så småningom och imorgon så bär det av till Orlando för att gå på alligatorpark. Nu väntar sängen för en troligtvis lång dag imorgon också! :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: