linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Boston dags igen!

Kategori: Allmänt

Jag vet att det inte har blivit så många inlägg (snarare inga de senaste veckorna)
Men nu fick det bli dags igen. och nu skall jag försöka uppdatera lite mer frekvent.
 
Så denna veckan har jag varit på bio tre dagar.
Onsdags: G.I JOE- Väldigt bra, även fast jag inte har sett 1:an, men det verkar vara min grej här liksom. att inte se de första filmerna av serier haha :P
Torsdags: Springbreakers- Troligtvis en av de sämsta filmerna som någonsin har gjorts alltså! Så sjukt dålig. Så om ni har planer på att se den. Gör det inte!!!
Fredags: The Host- Den var väldigt bra, väldigt speciell men oerhört bra film faktiskt!
Lördagen bestod sedan av att möta upp två nya Elin i Boston, sen var det lite sightseeing där och vi strosa runt och begav oss till North End ( den italienska delen) och lunchade lite. Sen begav några sig hem för att jobba och vi som var kvar begav oss till Harvard för att checka in det. Första gången jag var vid de "kända" byggnaderna. Sedan så begav vi oss hem till Amanda för att käka lite middag!
Nu är det söndag och som det ser ut nu så chillar jag bara hela dagen, så länge inget annat kommer upp snart då förstås.
 

Kommentarer

  • Annie säger:

    Oh gaaash, det ser ju vårigt ut i Boston!! Härligt juuuuee ;) ;) xoxo :*

    Svar: Ja, våren börjar verkligen komma hit nu alltså! Sjukt skönt är det :)
    Linus

    2013-04-07 | 18:08:02

Kommentera inlägget här: