linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Florida Hälsar!

Kategori: Allmänt

Hallojsan!
 
Snart är andra dagen nere i Florida avklarad!
Lördagen bestod av att gå upp klockan sex för att åka ner till Newark flygplats, för att mellanlanda i Charlotte, North Carolina och sedan vidare till Daytona Beach, Florida. Där blev vi upphämtade av vmormor och vi åkte till New Smyrna Beach. Kvällen bestod av att jag och grabbarna + kusinen drog ner på stranden (kl7 på kvällen) och sedan i alla tre poolerna som tillhör byggnaden. Sen var det pizza och tårtdags ( min "födelsedag" ) och lite rödtjut blev det också ( tömde en halv flaska ).
Söndagen har bestått av en timmes morgonpromenad på stranden. Gå upp och fixa till sig lite och sedan gå ner på stranden igen. Bada i havet ett tag, kasta frisbee och sedan in i poolen en sväng. Sedan ligga på stranden någon timme för att sedan gå upp till lägenheten (som är rooftop om jag får tilläga) för att se att jag är en levande kräfta. Nu väntar det lite grillat och sen får vi se vad dagen har att erbjuda!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: