linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Solen skiner

Kategori: Allmänt

Sitter på bakterrassen med datorn i knäet. T är hos grannarna och S gör läxor. Solen skiner och livet leker.
Nästan 20 grader varmt ute idag/just nu och jag är oerhört glad. Skall vara varmare imorgon så skall försöka jobba lite på brännan då hade jag tänkt!
Sedan bär det av till New Smyrna Beach, Florida på lördag och sommaren kommer därför tidigt till mig iår.
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vad härligt att du äntligen får din efterlängtade värme <3 Idag hade vi -12,5 när jag gick upp , så vår värme kommer från vedspisen ;) Hoppas du får ytterligare en varm och solig dag mitt hjärta <3

    2013-04-09 | 07:15:56

Kommentera inlägget här: