linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Stars and Stripes!

Kategori: Allmänt

Det blev en ganska fartfylld söndag ändå!
Strax efter jag publicera förra inlägget så fick jag sms av Chrille ifall jag ville möta honom på Natick Mall! Så sagt och gjort, in i duschen sen in i bilen och bege sig till Natick. Tanken var att inte shoppa något utan att käka billig lunch bara. Dock så blev det inte fallet. Inne på urban outfitters så hitta vi ett par shorts. men vi gick ett varv först för att se vad vi hitta. Sen när vi kom tillbaka så pröva jag dem och de var helt underbara! Så de fick följa med mig hem helt enkelt. De hade inget val.
Sedan så begav vi oss till Lexington för att gå på Lcc möte med Emilia, äta froyo och mysa. 
Sedan så begav vi oss vidare till Burlington för att kolla på bio ( ja, jag vet, jag är mycket chockad över detta beslutet alltså) Evil Dead blev det vi såg. Den var inte så läskig som jag trodde utan bara mer äcklig. Sevärd helt klart.
Sedan bar det av hemmåt för att nu strax sluta ögonen och vila upp sig inför imorgon måndag, vilket innebär en ny jobbvecka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: