linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Alla-hjärtans-dag!

Kategori: Allmänt

En gång om året är det tydligen allahjärtans dag.
Denna dagen började inte så bra. Skulle köra till Fanny för lite valentines brunch och kommer inte ens ut på route 9 innan jag blir påkörd bakifrån. Jag är oskadad och bilen är oskadad. Så ingen fara på taket. Sedan så var nog alla "MASSHOLES" ute på vägarna och jag tror att alla glömde hur man använde blinkerserna. Och köra i 30 på en 50 väg, då blir man bara irriterad. Fast jag lyckades komma fram till Fanny. Där Christoffer, Emelie, Ebba, Louise, Emilia var för att käka lite mat, pannekagor. jordebär, skramlade ägg, varm choklad, cakepops. och andra godheter. Sen påvägen hem så vill först inte gpsen fungera, den ville inte connecta till satelitterna vilket gjorde att jag kom lite vilse. Och inte nog med det så skulle alla massholesen vara ute på vägarna igen vilket gjorde att jag skulle bli sen hem. Tur hade jag iaf med något idag då jag kom hem samtidigt som S, vilket var väldans tur då han inte hade kommit in annars. Sen gick det faktiskt ganska bra med killarna idag och då vi har spelat sällskapsspel de senaste dagarna gör att vi faktiskt spenderar tid tillsammans, plus att vi har lekt ute i snön en del också. Detta var det jag ville göra egentligen. inte bara kolla på när de spelar data och ipad.
Nu skall jag kolla på lite simpsons som jag har blivit beroende av.
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    vilken tur att allt gick bra :) Vad mysigt att ni är lite sociala tillsammans det är ju alltid kul även om datorn kan ha lite väl stor dragningskraft ibland ;) puss och kram på alla <3 dag igen

    Svar: Ja, det var precis när ett rödljus blev grönt och bilen framför mig stanna till vilket inte bilen bakom mig såg och pang. Ja det har ju den tendensen :) Puss och kram. <3
    Linus

    2013-02-15 | 06:35:56

Kommentera inlägget här: