linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Dags att ge sig av!

Kategori: Allmänt

Väskan är packad(till bristningsgränsen) fikat är nerstoppat. håret är nyklippt och jag är redo för att åka. Behöver bara tanka också så att jag kommer hem när jag kommer hem från Kanada( förhoppningsvis, vem vet om jag fryser fast i en snödriva eller något) man vet aldrig liksom!
Så vi ses på måndagmorgon igen bloggen. Ha det bäst! 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    nyklippt?? skönt att jag inte läser nyrakad ;) Ha det bäst och enjoy yourself <3 Vi hörs på måndag! love mum

    2013-02-01 | 17:19:35

Kommentera inlägget här: