linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Domingo & Sabado

Kategori: Allmänt

Vakna upp av att hundjävlen skällde och villa ut 5.30 bara att stiga upp.
Dock gick jag och la mig igen och sov vidare till kl.10
Sen upp och äta lite frukost för att jag hade stora planer för dagen, ut och gå med hunden, städa huset, kanske hinna träna lite, se på melodifestivalen och sen se vad som hände på kvällen.
Gick ut och lekte med hunden, tömde diskmaskinen, sen kom Chrille och vi kolla på melodifestivalen tillsammans och sen spela vi dataspel haha (kände mig som typ 12 igen) Sen var det dags för "Partybussen" att hoppa igång igen. Köra hem till Chrille för att dumpa hans bil innan vi hämta ebba och Cecilia för att sen köra hem till fanny där lexington louise och emilia vänta. Sen bar det av på hemma fest i Somerville. Mycket mycket trevligt och roligt att få träffa lite amerikanare tillslut. Sen köra hem hela gänget innan vi sluta hos Chrille där jag och Fanny spendera natten. Vakna upp och var oförskämt pigg må jag säga. Sovit cirka 3 osammanhängande timmar på en luftmadrass utan luft i. 
Sen bar det av på lite brunch med oss tre och Cecilia. Sen åkte alla hem till sig själv igen och nu sitter jag här framför datorn och skall inte göra många knop ikväll alltså. Typ 0 om jag får som jag vill.
Skall dock masa mig in i duschen.
Och de hade en öltunna på festen. 
Även då jag totalt avskyr öl så är det något som måste kryssas av på listan innan jag åker härifrån. Halsa öl upp och ner från en beer keg. Det verkar så fett coolt alltså.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: