linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

En sväng till IKEA

Kategori: Allmänt

Det blev att jag och Christoffer drog till IKEA för att käka lite köttbullar och komma hemifrån då båda är lediga!
Sen blev det även att vi köpte biljetter till Swedish Easter smorgasbord den 22 Mars, så alla svenskar i USA, kolla på närmsta IKEA och inkassera en biljett ni också. Så nu hoppas jag nästan att "bitchen" från julbordet kommer att vara där, så när han frågar om biljett så skall jag säga att det viste jag inget om för att sedan slänga upp den i facet på honom. Boojaa! 
Nu så skall jag snart jobba några timmar. Får se vad som händer! :D
 
 
Ha de!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: