linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Freitag!

Kategori: Allmänt

Fredag fredag fredag!
Låg på sofflocket hela dagen, nästan iaf. Powerwalka/sprang en kvart med hunden och sen var jag totalt död!
Sen på kvällen så bar det av tilL Burlington för att fira fina Emilia på sin "nästantjugoårsdag" fast först bar det inom Natick för att fixa present och sen var det "Partybussen" som skulle göra depåstopp hos Sandra, Ebba och Cecilia. Sen bar det upp till Cheesecake Factory för att vänta 1.5 timme innan vi fick ett bord. 
God mat och underbart sällskap och en av de roligaste servitörerna någonsin ( eller hur ebba? ).
Sen körde partybussen hem igen och det var dags att sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: