linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Frosty the snowman!

Kategori: Allmänt

 
Tänk att vi hade typ en dm mer snö, men eftersom jag inte är den snabbaste människan plus att det nästan har regnat hela dagen idag och varit plus grader så har en del av snön börjat smälta bort. Och tydligen så skall det vara fortsatt plus grader i några dagar nu. Så vi får se hur mycket snö som blir kvar. I alla fall så had killarna fått total elektronikförbud. Så vi tillbringade 2 timmar ute i snön med att ha snöbollskrig och sedan bygga en snögubbsfamilj! Hela familjen Frosty!
Nu har mysdressen åkt på och så skall vi avsluta kvällen med att kolla på lite film och mysa med mig själv. Som jag är bäst på haha!
 
 
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    vilken fin familj :) tänk att vi har inte lyckats byga en enda snögubbe eller göra en enda snöängel :( det är ju för sorgligt, får nog råda bot på det när Julia och sebbe kommer :) love

    Svar: Ja, det är lite sorligt haha :D Ja då får ni ta tag i det tycker jag :D
    Linus

    2013-02-12 | 07:59:48

Kommentera inlägget här: