linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

I am a butterfly! Gonna fly away.

Kategori: Allmänt

Japp, skypa lite med min dalafamilj och låg i soffan och såg ut som en fjäril enligt mamma ( och emma för den delen också) Så nu har vi klarat av alla skypningarna denna veckan och skall ta helg( som jag har gjort sedan i onsdags dock) men det är ju fredag idag så skall på Emilias födelsedagsmiddag ikväll så snart dags att börja göra sig iordning innan man skall sticka. Sen kommer familjen hem imorgon igen så då blir det slut på husfriden.
 
Här är mina vingar! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: