linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Kanada!

Kategori: Allmänt

Vilken awesome helg alltså.
Den tillbringades med några sjukt underbara och awesome människor och grymt festande på Dagobert ( namnet där alltså ) haha.
Retades med vakter, drack drinker ur isglas på eft ishotell. Besökte en väldigt vacker stad. Quebec city är en blandning av Visby, Paris och en litem engelsk by ute på landet. Väldigt mysig och väldigt kallt stad dock. 
Bada bubbelbad klockan 6 på morgonen, åka buss i 9 timmar. Äta nutellamackor dagarna i ändå. Jag kan ju inte säga att jag klagar precis. 
Skönaste värden på bussen någonsin alltså. Sa att hon skulle ta med oss alla hem. Rida på isbjörnar och åka iskana.
 
 
 Så tackar alla inblandade för en fantatastik helg. Som förhoppningsvis snart görs om igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: