linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Livet är så orättvist, för jag, jag kommer aldrig bli kung.

Kategori: Allmänt

Lejonkungen!
Åhhh, älskar verkligen denna filmen alltså!
Och har velat hitta den och se den hur länge som helst nu alltså, men skall man "köpa" den så finns den ingenstans. Och jag har inte hittat vårt vhsband någonstans, bara tvåan.
Så nu satt jag här ikväll och tänkte kolla lite gossip girl på www.swefilmer.com och då såg jag att där fanns lilla sjöjungfrun, och då tänkte jag att det är värt ett försök, och visst gav det resultat, för där fanns alla tre lejonkungen filmerna och jag är nu överlycklig! Så nu avslutar vi kvällen med lite barndomsminnen! Jippy!
 
Åhhhh, gud vad lycklig man kan bli alltså!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    WAAAAA finns den där???? UNDERBART JU! Allsång med lejonkungen imorgon i bussen?

    Svar: Ja, helt överlycklig blev jag alltså! Underbart ju! :Det är verkligen ett måste, eller disney i allmänhet tycker jag vi kör! :D
    Linus

    2013-02-01 | 05:51:18
    Bloggadress: http://emelieisabella.blogspot.com

Kommentera inlägget här: