linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Lyxar till det på en torsdag!

Kategori: Allmänt

Ja, onsdagen också faktiskt!
Onsdagen bjöd på avvinkning av familjen som åkte ner till Florida för lite semester. Så jag är hemma med hunden. Sedan så bar det av till gymmet för att sedan åka till Natick för att möta upp Emilia, Fanny och Ebba för lite lunch på Olive Gardens (läs seniorboende, medelåldern sjönk drastiskt när vi kom in. Där var hjul på stolarna så att gamlingarna skulle komma upp och ner lättare) Sen till Apple för att få datorn kollad ( inga problem med den) innan det bar av hemåt för att passa hunden lite innan jag åkte till gymmet igen för att sedan ta mig tillbaka till Natick för att kolla på lite bio. Identity Thief blev det. Väldigt roligt film faktiskt! Tur det då det är en komedi.
 
Idag bjöd på kina/sushi buffe med Fanny och Ebba i Wellesley och sedan hem för att mysa framför Tvn hela dagen. Och idag var typ första gången som jag laga mat på riktigt ( Hör du det mamma och elias ?) Chilikyckling med pasta. Väldigt gott blev det faktiskt och sedan så dagen till ära lyxa jag till det med lite jordgubbar till efterrätt. En mystorsdag för mig själv helt enkelt.
Nu väntar sängen för Ana väcker mig väl vid 6 imorgon bitti, Skönt att vara ledig alltså!
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    ha ha ja där ser man, vet ju att du kan "laga" mat på riktigt ;) Vilken lyx att ha huset för sig själv och bara ta det lugnt hela helgen, eller förresten lugnt och lugnt ,det brukar du inte klara av ;) Ha en toppenhelg hur som helst och hoppas vi snart kan få tid att skypa lite :) puss och kram <3

    2013-02-22 | 08:18:32

Kommentera inlägget här: