linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Mello 2013!

Kategori: Allmänt

Man blir ju lite disorienterad här borta. Så missa förra veckans deltävling så nu är jag redo för den andra deltävlingen. Ligger på golvet med datorn framför mig. Inte samma sak som hemma men det får duga i år.
Bilderna blev i fel ordning, men det får ni stå ut.
Kan ju ärligt säga att jag vet inte riktigt vad jag tycker om bidragen idag alltså.
Det får nog bli Louise Hoffsten och den första låten till final.
och till andra chansen så är det sean banan och erik och tone.
 
Fast den som lever får ju se liksom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: