linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Out of the house!

Kategori: Allmänt

Det blev inte riktigt som jag tänkte. Istället för att träna så blev det att ligga i sängen med datorn och T vid min sida som en äkta aupair. Sen fixar jag till mig för att göra mig redo att åka, men då ringer min vm min vp och han säger att jag inte får åka förräns efter lunch för han inte kände sig säker på att köra och då ville han inte att jag skulle köra. Så sedan bar det ut på vägarna som där inte var något fel på alls. Förutom att de var lite smalare på vissa ställen. Sedan blev det en väldigt sen brunch 13.30 började den hehe. Innan vi drog vidare hem till Fanny ( där jag lyckade backa fast med bilen, kom dock loss men ändå) sen vidare hem till Chrille för att dumpa de andras bilar och fortsätta i min för att sen köra till Nashoba för att snowtuba lite.
Mycket roligt alltså och det tål att nämnas igen vilket härligt gäng vi är alltså.
 
Väldigt vackra vänner alltså! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: