linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Plötsligt händer det!

Kategori: Allmänt

Fick ett litet ryck imorse! Så drog till gymmet och sen drog jag med Christoffer till Natick Mall för att kolla runt lite och för att få lite sällskap nu när man kommer vara hemma hela fredagen. 
Så det blev lite nytt att ta med sig hem hehe.
Och allt detta gick på 26 dollar. Inte dåligt det alltså!
Dessa tre kommer från Hollister och Abercrombie & Fitch
Och dessa fyra godbitarna kommer ifrån Pacsun!
 
Och för att vara helt ärlig så kostade hela kalaset egentligen mer än 26 dollar, men då jag hade 180 dollar i presentkort så gick de tre översta plaggen på presentkorten och resten var 70%rea på den befintliga rean, så billigt billigt helt enkelt och jag är nöjd!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vilka fina grejer :) tur du hittade lite på rea så du kunde fylla på din stackars garderob som jag kan tänka mig ekar så tom den är ;) kramen

    Svar: ja, det behövdes verkligen alltså. Var så tomt där inne alltså! :)
    Linus

    2013-02-08 | 06:37:04

Kommentera inlägget här: