linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Finding Nemo

Kategori: Allmänt

Känns som att jag håller på att få krupp på detta vädret alltså.
Ligger runt nollan idag men solen skiner och det blir väldigt varmt i solen.
Men då säger vädergubben att vi skall få över en halvmeter snö imorgon. 
Så det blir nog en hemmadag med barnen då skolan nog är inställd och sedan så blir det nog att stanna hemma på lördag också beroende på hur snabbt de kan röja undan snön. Så detta skall bli spännande. Fast då kanske vi kan göra snögubbar och allt möjligt kul, så det är ju alltid något ju! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: