linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Tracking Nemo down!

Kategori: Allmänt

Detta får bli snöstorms inlägget, uppdaterar med lite bilder och dylikt senare, om där blir något senare...
Nej skoja bara. Men det gör inte den amerikanska staten. De har tydligen utfärdat en varning för att som ger sig ut på gatorna efter kl 16.00 då kan man få böter och eventuellt fängelse. De går verkligen all in på denna stormen alltså. Så vi får se hur allting ser ut imorgon.
 
Så här kan det dock sluta även fast där inte är någon snö.
Galet!
Tre bilar alltså. Man kan ju bara undra hur i hela friden detta gick till! Fast jag vill nog inte veta det förresten!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ja det verkar ha drabbat er ganska rejält det där snöovädret. Hörde nyss på nyheterna att just Massachusetts är ett av ställena som fått allra mest snö. Hoppas allt är bra med er allihop och att ovädret snart är över. Hälsa familjen så hoppas jag vi hörs snart. kram love you

    2013-02-09 | 08:14:44
  • annie säger:

    läste att man kunde få ett års fängelse. HÅLL DIG INNE LINUS!!! :) xoxo

    Svar: Ja, visst är det sjukt! Jag höll mig inne och fängelstraffet gäller inte längre så nu skall vi ut och fara haha :D
    Linus

    2013-02-10 | 06:05:54

Kommentera inlägget här: