linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Vänta lite nu! 5 månader!

Kategori: Allmänt

 Nu när jag tänker efter och kollar i kalendern så ser jag att för exakt 5 månader så satt jag på planet hit någonstans över atlanten och förberede mig inför vad som skulle komma. Två timmar i visakö på flygplatsen för att sedan ta sig till hotellet för att vandra runt som en yr höna innan man hitta några andra svenskar. 
Nu sitter jag här en söndags morgon i Februari på mitt rum i min familj. Herregud. Detta hade jag inte trott för 5 år sedan alltså.
Nu har jag bara 7 månader kvar innan jag skall ut i det stora landet för att upptäcka allt som går att upptäcka.
Nu skall jag dock ge mig ner mot löpbandet för att träna lite så här på morgonkvisten innan jag befriar mig från huset i några timmar idag. 
 
Fel tid på dygnet för denna bilden dock. Men who cares liksom!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    ja det är helt ofattbart alltså. Är så glad att allt gått så bra som det gjort och att du trivs i din familj :) fortsätt nu lev livet och njut av din tid over there <3 kram

    Svar: Det skall jag göra :) Kram <3
    Linus

    2013-02-10 | 14:20:19

Kommentera inlägget här: