linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Vem får into följa med in på systemet?

Kategori: Allmänt

Denna kvällen kommer jag komma långt på! Tänk att man kan bli så himla glad av en film alltså, och en tecknad film dessutom. 
Nu så är det sängen som gäller (även fast jag har varit i den de senaste två timmarna, fast dock för att sova nu!
För imorgon så blir det en väldigt fullspäckad morgon alltså. 
Baka, packa, träna, eventuellt handla lite partykläder, småfix som skall göras innan det är dags för att sätta sig på en buss i x antal för många timmar. Men ack så kul vi skall ha alltså! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: