linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

What else to do but eat?

Kategori: Allmänt

Ja, livet som Au Pair består många dagar av att äta. Frukost, lunch, brunch eller middag. Valen är många.
Bästa är dock när det är min vp som skall fixa mat. Då blir det nämligen restaurang! Så för andra dagen på rad nu så har vi gått ut och käkat då min vm har haft andra planer. Dock så skulle jag inte kalla dagens middag för restaurang mat då vi åkte till mataffären och käka "buffe" där. En spännande upplevelse där alltså. Vet inte många andra ställen än här som man gör det på alltså! Så det blev en väldans massa spännande rätter och provade bland annat TOFU, vilket jag inte kommer att pröva igen då det inte var en höjdare. Men nu kan man kryssa av det på listan av saker som jag har smakat!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: