linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

7 månader!

Kategori: Allmänt

Kan inte riktigt fatta att det är 7 månader sedan jag tog studenten.
Det är helt ofattbart att det har gått så långt tid, fast det känns som det var förra veckan. Helt galet alltså!
Och helt osannolikt att jag sitter här borta i USA just nu. Galet är det rätta ordet alltså!
 
Peace Out!
 
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    ja det är verkligen galet mitt hjärta :D och tänk på allt som hänt på dom 7 månaderna, det har verkligen skett stora förändringar i ditt liv på den tiden . Min älskade lilla limpa är stor på riktigt nu och långt hemifrån. Men det spelar ingen roll för hur långt bort du än flyttar så bor du alltid närmst mig i mitt hjärta. <3 kram på dig min "lilla" kille

    2013-01-09 | 06:56:23

Kommentera inlägget här: